söndag 18 oktober 2015

Härliga höst.

Så har jag jobbat helg. Men vilken lyx att bara ha två nätter. Men skönt !! Jag har varit trött ..men nu är jag ledig ända till torsdag :). Och hoppas det får vara lika fint höstväder som idag ,  helt underbart.  Då jag inte sov alltför länge så hann jag gå en lång promenad med vovvarna medan solen fortfarande värmde så skönt. Jag gick Kvarnberget rundan. En runda som tar drygt timmen att gå. Den innehåller både , grus ,asfalt och skogsväg.  En fin runda. 
Ikväll tog jag med mig Kanaya ut , tanken var att gå till Ulrica . Höra hur dom har det och så barnen skulle få träffa Kanaya. De är så mycket för Kanaya, inte konstigt det. För tala om att vara och se ut som en Snäll gosig  nallebjörn.  :). Tyvärr var dom inte hemma så då gick vi en lite extra omväg hem och så fick det bli soffan och lite tv.
Men nu dags att sova .
                    Kram till alla 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar