torsdag 22 oktober 2015

Jaktberget

Efter att varit hem till mamma och surrat ett par timmar så gick jag , Liva och Kanaya 
en promenad upp till Jakt berget. Tog tid idag , bara för skojs skull . Det tog bara 25 minuter från Kyrkberget i "Veronica takt" . Så det är fort att gå dit upp till den lilla bivacken.  Ner till bilen tog det 35 minuter....råkade komma från stigen, hur man nu kan lyckas med det! :) Så det blev att virra på lite innan jag hittade den igen . .
Vacker utsikt och vackert motiv ! 
Inte lätt att ta selfis med en helbusig Liva ! Som synes skulle hon bara ha min sjal , min evigt unga älskade Liva . Så mycket glädje denna hund ger och har gett mig! 
Idag blev det varmkorv till apelsin festisen, helt okej när man inte ids göra upp eld eller vill börja lukta rök   .Men inte går det upp mot grillad korv  :) Det är ju gott det ! 
Och såklart , en sådan här bild . "Puss på dig Liva bild" . Det ska ju bara vara en sådan :)

Big boy skrovmål till middag blev det . Så gott och så gott jag kommer sova sen tänkte jag.. Men idag var det inte så gott, och mådde bara illa när jag vilade gjorde jag ,  så sömnen uteblev. Men jag har då vilat ögonen ett tag i alla fall och jag känner mig ändå riktigt pigg. Och upplagd för nästa motions pass . . Natt jobb på Norrgården. 

Ha det gott . Kram .

                                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar