tisdag 27 oktober 2015

Jaktberget igen

Jag och min fina brorsdotter Liv.
Varm Choklad och smörgås OCH saffransbulla ! Så jäkla gott .
Riktigt riktigt vacker höstdag har det varit.
Mamma och Liv
Ixie och Liv
Liva ligger och tuggar ben. 
Hade med mig så vi skulle få fika i lugn och ro :)


Kanaya med sitt ben . 

Liv har höstlov och har sovit hos farmor två nätter. Och idag gjorde vi en utflykt upp till Jaktberget. Mycket fin höstdag och mycket mysig stund hade vi tillsammans . 
Och hundarna bara njuter dom med !

Ikväll gick jag en timmes promenad på tu man hand med Maya . Hon måste ju oxå få sitt ,. Kyligt ikväll , men med Maya i kopplet så går man sig fort varm :) . Hon håller uppe tempot ! Det är bra det. 

Vaknade strax efter fem i morse så jag känner mig riktigt trött ikväll . Städade sovrummet och renbäddade på morgonen så nu riktigt  längtar jag till sängen !  
Kram och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar