onsdag 21 oktober 2015

Eländiga löv

Idag har jag inte lämnat gården , inte ens till Ica eller hundpromenad.  Då jag somnade redan halv elva så vaknade jag ju oxå tidigt , före sex , men vägrade stiga upp och kring åtta somnade jag om och sov drygt en timme . Hade inte riktigt så bråttom upp då heller, ja vissa har ju det ganska bra :).
Men när jag väl stigit upp och fått i mig lite frukost blev det fart på mig. Började med dammsuga och skura . Sen blev det ute jobb ett par timmar. Spolade rent och bar undan  utekrukorna  innan jag började kratta. Tycker själva krattade är ett ganska trevligt jobb, men detta med att kärra bort alla  löv högarna!  Fy ! Vi skulle bott i första huset när man kommer in på området, då hade jag då haft nära.  Blev några vändor men till slut så blev det då färdigt .
MEN .. ..vet  inte om jag vill titta ut imorgon..anar det inte syns vad jag arbetat duktigt och idogt  med idag...!. 

Har sett Modus ikväll. Enda serien jag ser just nu. Ser överhuvudtaget lite tv nuförtiden. 
Har lagt mig nu , somnar nog snabbt , trött som jag är.  Trött efter timmar ute i friska luften och trött i mina armar , känns att de varit aktiva idag . Men det känns ju bara bra det :)   
                     Kram.💗
           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar