måndag 30 november 2015

Jobb och annat

Idag vakade jag av efter mina fyra jobbarnätter. Bra jobbarnätter har det varit och min sömn har varit helt okej .  Är bara ledig två nätter , men jag hoppas jag får energi till att göra det jag borde göra :)
Igår vaknade jag redan halv tolv och jag kände direkt det var kört att kunna somna om , så istället för vrida mig i sängen och låta dagen gå så tog jag Liva och Kanaya med mig till Sjulsmark.  Vi gick en härlig promenad upp till Jaktberget , sen åkte vi till mamma  där jag  fick goda saffrans bullar och så såg vi skidskytte mix stafetten tillsammans. Ja nu är världscup cirkusen igång :) Kul ! Har även kunnat se lite alpint i helgen. 



Idag när jag steg upp och fått i mig lite mat så blev det ryggläge en stund i soffan med två väldigt sällskap sjuka och goa vovvar. När jag jobbar mycket så blir dom om möjligt ännu mer mattekär och ska riktigt vara under skinnet på mig. Så ingen kan komma och säga till mig att hundar inte har nån typ av tids uppfattning.  Mina har då det . :). 

Ikväll blir det att se Beck som vi spelat in  , har två filmer osett.  Och så ska jag äta godsaker, en massa glass och choklad , bara för att jag är så jäkla värd det  :)

KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar