lördag 7 november 2015

Lite ditt och datt

Jag och mamma var och tände ljus på pappas och farmor och farfars grav. Så fint!
Farfars namn syns jättedåligt så det är något vi måste ordna till våren. Farfar Birger dog hastigt -95 80 år gammal. Och min farmor Thyra dog för många många år sedan  i cancer , endast 43 år gammal . Så ingen av vi tre syskon hann träffa henne . Men jag bär hennes  namn Thyra Veronica  :) Herregud 43 år..det är ju det jag är nu snart . 

LITE tv har jag faktiskt sett under mina lediga dagar. Igår kväll såg jag faktiskt en hel film .! 
Och en kvälls promenad med Maya runt elljusspåret har det blivit. Och denna lilla Björn är ju bara sötast och en riktig linslus  :) Denna bild är tagen genom fönstret .

Jag och mamma hade en trevlig dag tillsammans igår, Hon skulle till tandläkaren på Bergnäsetså jag följde med bara för att komma ut lite. Hade inget för mig . Vi var på Storheden. Åt lunch länge och väl och surrade. Blev inte mycket gå i affärer ..ingen av oss var direkt på humör. Men faktiskt köpte jag mig en kamera , en vanlig liten digital kamera. Har förbrukat den jag har och har  saknat  en vanlig enkel liten kamera.Så nu har jag köpt mig en . 

Ikväll har vi varit hos våra goda vänner. Mycket trevligt som alltid . Gott tilltugg och vin till det. Det var inte dumt! 
Och nu är jag pigg!  Men jag ska då lägga mig nu och försöka somna .
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar