fredag 27 november 2015

Fin eftermiddag

Vaknade strax efter ett idag . Efter en timmes försök att somna om gav jag upp. Tog min tre tjejer med mig på en dryg timmes promenad upp till Harrträsk   . Så skönt ute det var dag.
Till middag gjorde jag tacopaj.  Riktigt gott faktiskt och nåt annat än bara vanlig tacos. Mätt efter middagen och belåten efter den fina promenaden så var det inte så dumt att lägga sig och vila . Och faktiskt så somnade jag sista halvtimmen. Som vanligt har jag dessa två goa underbara vovvar  bredvid mig när jag ligger i sängen. Tyvärr inte i sängen, vilket dom inte får här hemma men de har sin egen bädd på golvet bredvid mig. En bädd som består av mitt allra första överkast som jag köpte när jag flyttade hemifrån  1992 till min fina lägenhet, en etta här i Norrfjärden.  Sen har dom fått börja sova med min jacka. Den är mjuk och go och mycket omtyckt :).
Och Liva och Kanaya är om synes mycket go med varandra , de är så fina tillsammans. 

Nu dags göra sig iordning och bege sig till jobbet.
Trevlig helg till er.  Kram.💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar