fredag 13 november 2015

Vakat av

Nyss hemkommen och vakat av efter fyra nätters jobb. Skönt att få vara ledig nu några dagar.
Trots mycket jobb och lite energi har jag ändå kommit mig ut på ett par långpromenader med Liva. Jag behöver  bara ha luften , ljuset , motionen ,och glädjen jag får av att vara kring Liva och se hennes energi och lycka :). Tokiga härliga vovve 💗.
Jag och mamma grovklippte Liva i måndags , vilket inte är det lättaste. Hon vet vad hon vill och inte vill och bli klippt är något hon bara inte tycker hon ska göra.Så tur då att mamma är duktig med saxen. ☺
I onsdags var vi till Gunilla och fick hjälp med fin putsningen .  Så nu är Liva mindre lurvig , ser lite mer vuxen ut och bara är så jäkla snygg !

Farsdag var ju i söndags och då var jag in till Backcity och köpte skor till Johan . Sen strosade jag i lite affärer. Och här nedan ser ni vad jag hittade ..så jättefina porslinsfåglar som jag fastnade för direkt så de fick följa med hem. Jag har ju satt köpstopp för mig själv när det gäller ljulslyktor men det betyder ju inte att jag inte får köpa åt någon annan. Och dessa ljuslyktor såg jag direkt skulle passa så fint på mammas kommod.  Vilket den gjorde .Ja så fick mamma oxå en present på Farsdag 💗 .Det går bra det med  :).
En promenad med mamma och Ixie  hanns med , Jaktbergsvägen, vår fina väg.
På kvällen var vi till min fina svärfar. Ja , ibland hinner man gör en hel del på en dag.

Men nu ska jag sova en stund. 
Kram.💗





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar