måndag 11 april 2016

Dags för vår road trip.

Köpte en bilbältsele till Liva inför resan ,jättebra och jättefin!  Men Liva var nog lite fundersam först vad jag nu hittat på. :) Helt plötsligt måste hon vara fast i bilen , nästan nio år gammal! . Men det känns väldigt tryggt och bra och något jag kommer fortsätta med. Ska köpa en till sele så Kanaya har en oxå.
Som vanligt , en som myser och direkt slappnar av på hotellrummet . Trygg och lugn vovve , så länge man får vara med sin matte . :) .
 
 
Fredag morgon började jag och Liva vår "road trip " , ett uttryck som jag hör ungdomarna använder :).
Igår eftermiddag kom jag till Uppsala efter att spenderat helgen i Sundsvall. Var ju bara meningen att jag skulle stanna en natt där men då utställningen drog ut på tiden lördag så stannade jag en natt till.
Har inte haft så mycket lust  att blogga under helgen men nu kommer det lite inlägg.
Har faktiskt haft lite mobil tid överhuvudtaget , riktigt skönt det. Tror jag ska börja införa det , mobil fria dagar . !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar