torsdag 21 april 2016

Vilken sista kväll.

Vi gick en promenad när Ulrika kom hem från jobbet.
Så grönt och vackert i skogen! 
Behöver inte vara snö för att Liva ska rulla sig och bara må så gott!
Moltas och Charlie funderar nog vad hon pysslar med :)
Sen på kvällen var vi hembjuden till Lotta och Christian. Och lille Wille.
Mycket gott blev vi bjudna på, bl.a fantastisk god ost och skinka från Spanien . 

Och fantastiskt trevligt hade vi! Då jag  körde så blev det inget vin för mig , men jag kände mig alldeles berusad ändå i detta trevliga sällskap. Ibland klickar det bara med vissa människor. 
Och så fantastiskt duktig han var på spela och sjunga Christian! Men han har varit med i dansband tidigare. Tala om underhållning , skratta fick jag då göra denna kväll :):)

Lördag förmiddag började jag åka hemåt , stannade en natt i Docksta . Söndag gick jag en otroligt fin trevlig minnesvärd tur i Skuleskogen.  Mer om den sen :) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar