tisdag 12 april 2016

Framme i Kvarnbo, Uppsala

Efter en god grillmiddag så gick vi en promenad i det fina vädret. 
Lillstugan där uppe till höger i bild där huserar jag och Liva.
Fint att ha ett eget litet krypin. Speciellt då när jag har vovve med mig.  
 
Det var drygt att köra , ändå blev det bara 30 mil då jag körde från Sundsvall. Ganska slut var jag är jag kom fram. Förstår inte hur det gått  så bra att köra tidigare och då utan övernattning, alltså 80 mil. Kanske jag ändå har åldrats detta sista år litegrann :).
Men vilket som , det var så roligt att träffa familj Peters /Ekman igen . Och få återse detta fina Kvarnbo igen. Här är så fint! Och att jag dessutom kommit till VÅREN gör det hela inte sämre.
 
Ifjol så var Liva så glad i Charlie och Moltas, då bara skulle hon leka och busa . Men se inte i år . Ordentligt sur och bitsk är hon , speciellt mot Charlie .
Måste ha att göra med skendräktigheten , för då vet jag hon blir en riktig riktig sur kärring.  Men det är också enda gången hon är det.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar