torsdag 14 april 2016

Myggstenen

På väg, Lottas hundar Nordan och Alvina. 
Ja då bar det väg uppåt!
Liva fick faktiskt inte följa med matte denna gång :) 
Ganska så imponerande sten, tycker jag . 
Uppe. 
Gick bra ner , men nog gruvade jag mig.. 
Kocken hade vi med oss , goda hamburgare och parisare bjöds det på.  
Och Lotta hade med sig efterrätt, och vilken efter rätt.
Kladdkakemuffins med jordgubbar och grädde. Mums ! 
 
Och så jag och mitt hjärta. Tack Ulli för att du tog så fina goa bilder.  
 
Igår kväll gjorde vi en jättetrevlig utflykt. Till Myggstenen. För många år sedan när vi var här hela familjen så besökte vi denna plats också. Då liksom nu så "besteg" jag denna enorma sten. Upplevde det väldigt läskigt denna gång , kanske ännu ett tecken på att man börjar vara lite äldre, men bara kanske och bara liiite :).
Så kul att Lotta och hennes Wille  följde med. En jättegullig  tjej som jag träffat tidigare en gång när jag var här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar