onsdag 21 mars 2018

Knöppel berget

I måndags såg jag till att komma mig upp tidigt efter mina tre jobbar nätter . Och bästa sättet att få tillbaka energi ,ork  glädje och motivation ...ja en utflykt med mina svarta livsnjutare . 
Vi gick upp till Knöppel, Favorit stället :) 
Jag är så lycklig att jag även denna vår får ha min Liva med mig på våra utflykter . I December så var allt nattsvart , men Liva ville leva , vår tid tillsammans var inte över .  
Tidigare var jag inne på att Liva inte skulle få följa på alla utflykter , att det skulle bli för jobbigt , att hon skulle ta ut sig för mycket . Men jag har tänkt om! Hon är så pigg och glad .Och för henne skulle det vara deprimerande att bli lämnad hemma när jag far . Då skulle hon tappa all livs glädje , Nä hon ska med ! Och hon får knalla på i sin takt . Och det är ingen skillnad nu mot tidigare , hon är igång precis på samma sätt som alltid . Inte ska ni tro att hon går vid mina fötter eller lägger sig och vilar när vi stannar och fika . Inte det! Hon är på " jobb" hon , hela tiden som alltid. 

Liva som vanligt , så snål . Bara passa så man får behålla mackan :)  
"Kalven" . Men jag kan ändå bara tycka hon är så vacker . Smidig , nätt och så elegant .  I min smak , vill inte ha en tung pälsmonster till flat . Men dom är ju ändå så fina dom med såklart ) . 
Nu är ju Vilda så ung än så nog kommer hon säkert få mer av allt , och det är ju bra . Men hoppas det blir lagomt . 
Min älskade Liva . 
Och så några typiska matte Liva bilder . Hon vill inte sitta still utan ska bara pussas :) 

Vilda💓 älskade Vilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar