onsdag 21 mars 2018

Maya & Kanaya 9 år


15 mars ja då blev våra älskade lappsuddar 9 år . 9 år! 
Fortfarande är de ju mina små tjejer och kommer alltid vara . Så tacksam att de får ha hälsan och må bra , inga ålders tecken än .  De lever ett gott pensionärs liv . Alltid med husse är dom . Ute på gården , viktig uppgift har dom att hålla vakt (tror dom) :) och långa kvälls promenader . 


Bloggen blir lite lidande nu men jag har inte riktigt tid just nu med den . Varken tid eller ork . 
Studierna har tagit den sista tiden och energin som jag haft över :) . När jag suttit och skrivit alla dessa uppgifter som ska lämnas in så är jag ganska så tom i skallen , då tänker jag inte på sätta mig att blogga !  Utan då gäller det att göra det som ger mig motivation och energi att fortsätta orka med mina uppdrag och måsten  . 
Men nog ska jag blogga . Men som vanligt kan det ibland bli lite i efterhand . Och som vanligt bloggning i bilder . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar