onsdag 21 mars 2018

Nävertjärn idag

Idag parkerade jag bilen vid rosfors vägen så vi skulle få oss en fin promenad . Och det blev sex kilometer fram och tillbaka . Jag mötte upp mamma och Danolov där . 
Växlande molnighet idag med ett par plusgrader . Härligt väder! 

Inte alls mina hundar de där snåla svarta sakerna ....:) . Det är faktiskt lite jobbiga  fika stunder ibland . Men det är helt och hållet mitt fel att dom inte lyssnar på mig .Jag är alldeles för snäll eller rättare sagt alldeles för len!
Vilda ska bara äta kol, eller hon ska bara äta allt!!  Jobbiga hund !, men älskar henne ändå så jäkla mycket .  Tur tanterna är lite lugnare . Liva 11 år i maj och Ixie tolv i december .! Ixie är pigg , ja så fräsch i kroppen är hon! .
Så kommer bus ilen mellan varven . :)
Och så dessa två , mina fina 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar