torsdag 29 mars 2018

Nävertjärn igår

Underbara timmar igår i Nävertjärn . Strålande sol i ett par timmar och vi bara njöt allihopa av vår underbara vårvinter . Och av varandras sällskap . 
Och vovvarna njuter . Och Liva snöbadar sig som vanligt :). Ja denna hund hon bara älskar vinter och snö . Hade det inte varit för att hon fick simma och bada hade hon nog gärna varit utan sommaren , eller det är väl värmen hon aldrig har varit nåt för . 
Tuggben till vovvarna så vi fick fika i lugn och ro :)
En stund i alla fall ! Men ganska gulliga är dom då . :)
Lycka! Jag lyckades få en fin bild på denna söta godhjärtade hund 💓
Intressant att se..Liva ovan ( Med lurviga otrimmade öron :) ) , Vilda nedan . 
Olika huvuden och vem har det bättre / finare huvudet utställnings mässigt sett ??? 
Jag vet vad jag tycker , och vad jag tror många med mig tycker :) 
Men lika vackra är dom och jag bara älskar dessa två lyckopiller .  Vad skulle  livet vara utan en flat , ja det har jag frågat mig många gånger . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar