tisdag 27 mars 2018

Knöppelberget

Vakat av idag efter två jobbarnätter . Jag packade ryggsäcken och så blev det en tur upp till Knöppel. 
Solen ville inte riktigt visa sig men det var ändå skönt ute . Vi fick vara ute i skogen ett par timmar , frisk luft , motion och så en grillad korv :)

Mina svarta pärlor . Så pigga så fulla av livs glädje . 
Denna Liva, ja hon är nu så snål ! Ja hon har verkligen aptit nu . Hon skulle aldrig prova lämna mat nu i matskålen , och börjar vänta på mat redan en timme innan det är dags . 

Min Vilda . Så go och precis lika matte kär som Liva . Älskar denna hund så oroligt mycket . 
Hon är bara så härlig! :).

Och idag blev min andra kurs klar . Betyget sattes och jag fick ett D även på kurs  :) . Så nöjd ! För det innebär att jag faktiskt är uppe på C på en del av mina uppgifter . 
Jag gör det bra , om jag får säga det själv ,. Jobbar ju faktiskt heltid natt oxå . Och jag har ju inte precis det natt jobbet där det funkar att läsa lite natte tid . Det funkar då inte för min hjärna iallafall ...Hjärnan funkar inte alltid annars så bra heller, men lite bättre iallafall. . Speciellt vissa förmiddagar går det ändå skapligt sitta med studierna . Nä detta natt jobbet, det håller nog på ta ut sin rätt..Men än är det ändå så att fördelarna överväger nackdelarna . Men ibland är det tveksamt .

Så nu håller jag på med tredje kursen , och sen så är det bara resten kvar ! :) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar