fredag 23 november 2012

Kanske dags..

Pigg,glad,busig och matfrisk! Ja, livet leker igen för Kanaya :).

Skönt med helg och skönt att få vara ledig! Veckan som var jobbade jag fyra nätter, och sen gjorde jag inte så mycket mer. Någon hundpromenad blev det och igår kväll var jag med Liva och Kanaya på Grans och tränade lite lydnad. Inte speciellt kul alls , men lydnad ska ju oxå tränas och hundarna fick då använda huvudet en stund och komma ut lite.
Känt mig lite sliten i veckan . Haft mycket tankar att jag skulle vilja prova jobba med något annat ,eller rättare sagt någon annanstans.... Jag trivs fantastiskt bra på natten och hela nattgänget är så super underbara! Och gamlen är bara alldeles för goa, synd bara att vi är så lite personal.. Som vi får gå an för att finnas till hands .man känner sig så otillräcklig ! Efter sista nattpasset.. så är jag bara så less... så less vissa delar...känner att man kanske skulle må bättre att få helt byta miljö , slippa vara inom dessa väggar ett tag..
Så här känner jag nu, om en månad kan det låta annars, förhoppningsvis!!. Återstår att se.

Ikväll har svärföräldrarna varit på middag, det var så länge sedan vi träffades så jag har haft så dåligt samvete över det. Men nu har vi haft en trevlig kväll tillsammans och dom har fått träffa barnen. En stund iallafall, tonåringar som dom är har ju de alltid nåt planerat och alltid på "väg":). Jag var likadan själv, eller egentligen var jag mycket, mycket mer på"väg". Inte var det mycket jag var hemma inte :) Skulle helst hända saker hela mest  tiden :). 

Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar