tisdag 27 november 2012

Vill tro så gott....

Humöret är bra igen.. :).trots att det inte var insatt extra personal igårkväll. Men som en sa åt mig ;,men Veronica hade du väntat dig nåt annat.?
Och det kanske jag inte skulle ha gjort, då skulle jag blivit mindre besviken och förtvivlad .Jag borde ju veta vid det här laget att det är pengar och budget som styr allt. Men det är bara det ..har så svårt att acceptera det . Det är ju människor vi jobbar med!

Inatt ska jag jobba med min brorsdotter Anna, vi jobbade förra veckan veckan en natt tillsammans.Det gick så fint , hon är fantastiskt duktig och arbetssam! Hon är ju ändå bara 20 år. Hoppas vi får nån lugn stund så vi hinner prata lite , hon är bara så härlig :) Ett riktigt energiknippe ! Lik sin faster , speciellt när jag var i den åldern, vilket hon oxå fått höra många gånger :)

Nu ska jag försöka ta mig ut med hundarna innan det är dags för jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar