söndag 10 december 2017

Sjuk

. Varit tungt jobba sista tiden , inga lätta steg alls är det längre när  jag går till jobbet . Tänkte förra veckan att det jag lider mest av är brist på arbetsglädje och saknad.. 
Men fredag kväll då blev jag även sjuk , feber , ont i kroppen  och helt slut.  Vaknade även i dag med 39 graders feber och ont i halsen . Men nu ikväll så känns det som det börjar vända , Trött , slut och ont i kroppen och halsen , MEN ingen feber haft nu på några timmar . 
Jag är ju inte van att varken vara så mycket stilla , sitta och ligga som jag gjort , Så bara av det är ju kroppen helt mörbultad :)

Liva och Vilda de har turats om att ligga nära mig , eller nästan på mig . De känner att det är något galet med deras matte . Men igår kväll och nu i eftermiddag har jag faktiskt gått en promenad med dom . Speciellt Vilda såg jag var tvungen få komma ut , och för min del så kunde det ju inte skada med lite frisk luft . Men det var en promenad i slowmotion :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar