onsdag 13 december 2017

Älskade älskade Liva

Jag är så slut , så slut .Men jag vill skriva, måste skriva om dagen.. 
En mardrömsdag, ännu en ..
Liva väckte mig halv fyra i morse, on gnällde och verkade orolig . Bad henne komma upp bredvid mig i sängen , vilket hon gjorde och lade sig direkt .
 Jag har som haft en  känsla , speciellt sista två tre dagarna ,att det är något med Liva . Nåt som inte är som det ska . Igår kväll och dagen innan blev hon konstigt flåsig . Även lite annat som fått mig känna att nåt är fel . Men jag har tänkt att hon är nog skendräktig . Dålig på äta har hon ju alltid varit ,speciellt då kring löp och skendräktighet . Likaså loj . Men nu har det varit lite extra av allt , och dessutom en stark magkänsla . Jag känner ju min Liva . 
Därför var jag extra uppmärksam på henne då hon kom upp i sängen . 
Hon mådde inte bra , Klockan åtta var jag i Gammelstad . Mycket prover , ultraljud . Slutar med operation . Livmoder och äggledare plockas bort . Men de är tveksamma om der är anledningen till att hon har hög sänka , dåliga prover och feber. 

De har Just ringt från gammelstad . Liva är sämre . Högre feber , orolig , verkar ha ont . 
.  De ska ta mer prover , de hör av sig senare .  Vi bara gråter. 
Vår älskade Liva . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar