måndag 18 december 2017

Liva mår bra

Så här ser det ut nu .Liva sover med mig . ☺. Men så ska det vara .Jag vill ha henne så  nära jag kan så jag hör och känner hur hon mår. Jag sover bra ändå  men märker jag vaknar väldigt lätt oxå . Precis som när jag hade barnen nära mig när de var riktigt små.  .
Liva vill vara och mår bäst nära mig .
Hoppas dagen här fortsätter på samma fina positiva sätt .  Med en Liva som får må bra. Igår hade hon sådan mat lust.  Och ut vill hon . Och ute vill hon vara trots - 20 . !☺. Hoppas det blir lite varmare nu så hon kan få gå liiite längre och vara ute en liten stund iallafall.  Där är ett litet problem,  men kärt sådant. ...Att kunna ha henne i stillhet då jag ser  hur mycket hon vill vara ute . Hur glad hon är när vi går ut . Men nu är det i första hand 14 dagar  det bara är korta rastpromender  . 
Men bara kylan far så kan vi ju vara ute på gården iallafall.  Hon kan ju inte bara inne, då är jag rädd hon blir deprimerad ju.
Älskade Liva ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar