måndag 25 december 2017

Julafton

En lite annorlunda jul blev det , men lika fin som alltid . 
Alla har hjälpts åt  , alla har bidragit . Så jättefint . 

Vilda och jag tar en vilopaus hemma hos mamma innan det är dags .

Riktigt fin lokal att vara i , cafeterian på folkets hus i Sjulsmark .
Mina nära och kära 💓
Och tomten hittade dit oxå .Och lille William hade varit extra snäll :)

Det har varit skönt få vara ledig , men nu är det dags att jobba . Och nog går det bra när man är inställd . Men jag har önskat och önskar så innerligt att min arbets glädje kommer tillbaka , åtminstone en liten gnutta av det jag hade .Skulle räcka lågt det ..en gnutta av den enorma arbetsglädjen jag hade för ett par år sedan ..  Då skulle detta bli bra .. men det kommer bli bra ändå , så småningom  .
MEN Liva mår riktigt bra , och det betyder allt ! Och som vi alla vet så kan man inte få allt man önskar sig .  Inte på en gång iaf :)
På onsdag klockan två har jag tid med Liva i Öjebyn på djurkliniken . Stygnen ska tas och även en ny sänka . Så då får vi se.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar