torsdag 14 december 2017

Kämpa mitt hjärta

De ringde upp igen sent igår kväll . Proverna de tagit var alla bra. De hade satt in antibiotika ,(vilket jag frågade om vid första samtalet .. ) och ökat på smärtlindringen. Sen vänta och se .
Och nu väntar jag bara på att dom ska ringa , Mellan 8-10 skulle dom göra det .
Det gick att somna och har sovit några timmar . Men varit vaken sen sex , . Tårar , tårar ..undrar om dom någonsin tar slut .  Jag måste då idag till Gammelstad , oavsett vad . Orkar inte vara hemma och måste bara få se Liva . Och jag tror hon måste få se mig .

Nu kvart över tio ska jag med Vilda till Evidensia i Öjebyn . Hon ska ögonlysas .  The show must go on ..

Bilderna jag satt in igår . Liva tvättade bort många tårar .lill husse och husse hemma och mina när vi vi satt och väntade hos veterinären . Älskade Liva💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar