lördag 9 december 2017

Häromdagen

Plockade lite gran ris och försökte få till det på bron, inte min starkaste sida sånt där.. men lite fint blev det då :)
Går mycket efter ängarna nu här på baksidan . Och tack vare dog walk ser jag jag hur långt jag går och även tiden . Ganska intressant att se .Och förvånande hur pass långt det ändå blir bara genom att gå där . Och det där är ju hur långt JAG går . Hundarna som får vara okopplade och springer fram och tillbaka , kors och tvärs får ju ihop några kilometer till . 
Och sonen träffade jag på , på sin nya skoter :) . Roligt han har det intresset , hälsosamt ! 
Fastän jag alltid är lite orolig när han är ute och kör . Speciellt när dom är ute några stycken . Tänker bara på alla faror med dessa fart monster , på allt som kan hända . Men men det hör till en mamma det , att vara orolig . 

Nöjda välmående vovvar .  :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar