måndag 20 juli 2009

Bäst av allt








Det blev bad på Borgar idag och såklart följde ett par dummys med. Liva älskar att vara där ute, när vi skulle hem och närmade oss parkeringen så tvärstannade hon och visade bestämt att hon inta alls hade lust att åka hem. Jag sa till Lars när jag kom hem att han blir nog tvungen att dra ut vagnen till Borgarudden åt Liva så att jag och hon kan bo där när jag är ledig.*ler*.Då skulle hon må gott ,jag också för den delen.....
Nu ska jag se sista delen av Harpers island. Spännande!!


3 kommentarer:

  1. Godmorgon!

    Vilka fina bilder på Liva i "sitt rätta element" vid vattnet som hon älskar!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. ...åh så fint hon apporterar. Jag längtar tills jag kan skicka Figo på liknande sätt. Det är verkligen något helt annat att träna upp Figo än det var med Bosco. Jag kan tänka mig att det måste ha varit underbart att starta träningen med Liva, som är gjord för detta! Själv har jag nära på varit hårlös efter allt slit, men nu börjar han vara mör den lilla skiten *ler*.
    /Maggan

    SvaraRadera
  3. Härliga badbilder!
    Vi har varit nere vid fjörn men Milo bara nosar på vattnet än så länge :)

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera