onsdag 8 juli 2009

Underbara semester...

En vecka kvar på semestern...Vilken härlig semester jag haft, vi har inget speciellt gjort, bara tagit dagen som den kommit..Framförallt inget stressande...så jag känner verkligen att jag gått ner i varv och att jag är utvilad...Utvilad fastän klockan är två varje natt innan jag kommer mig i säng!!Jag kommer mig ändå upp på morgonen, men sen på eftermiddagen har det blivit en sov stund med Liva på soffan...Det är semester...det känns riktigt bra att börja om att jobba också..Det blir kul att träffa jobbarkompisarna igen..även "gamlen"..Sen tycker jag det är kul med sommarvikarierna...Lite nya samtalsämnen vid fikat o.s.v..Sen har vi visst superfina vikarier även denna sommar...Ja. dom är guld värda....
Barnen ser man då inte så mycket av under dagarna , inte då Jenny...Hon hinner bara stiga upp så är det full rulle med sms-ande var dom ska träffas kompisarna ,sedan är det cyklande hela dagen..Johan är lättare att få med sig om man ska någonstans eller ut med hundarna.... Men ikväll var Jenny sugen att se Piteås damer spela mot Malmö...så det ska vi göra och då får jag rå om min tjej en stund i allafall...tänk, nu har vi en tonåring i huset..Jenny fyllde tretton år i söndags.....
Igår hade Jenny träning på vallsberget..så jag passade på att följa så Liva skulle få springa lös ..Det är det absolut roligaste hon vet...Vi gick högst upp i backen ..jobbigt..men jag är så helt utan flås så det är hemskt !!
Nu ska jag vara ute med hundarna en stund, sen blir det en sån där mysstund med Liva på soffan *ler*...

1 kommentar:

  1. Hej, vilken trevlig blogg du har! Det kändes som om vi är lite lika varandra. Semester hemma bara sköna dagar, ungar som man knappt ser (mina är 10 och 15) förutom då det gäller fotboll. Och hundar som ska promeneras. Ha en skön fortsättning på sommaren. Hälsningar Christine (nineshem.bogspot.com)

    SvaraRadera