lördag 11 juli 2009

Helg.

Nu har jag haft fullt upp med att få till det i husvagnen, så att allt är klart om det blir att åka iväg en sväng. Vi har blivit husvagnsägare igen...den här gången till ett betydligt mindre vagn som blir lättare att färdas med.Det känns riktigt kul med husvagn igen och så mycket lättare att ha vovvarna med sig. För att med ska dom ,det vill vi .
Igårkväll var det första träningskvällen med Gunilla.Liva har börjat bli skendräktig nu så hon är inte riktigt alert, men det blev då två linjetag och ett par markeringar.Så bra det är att träna med dom som kan ,alltid får jag nåt bra tips att tänka på ...Ser redan fram till nästa gång.
Ikväll har jag varit på en cykeltur med Liva..dummysarna fick vara hemma den här gången.Hon ligger nu utsträckt bakom mig här i soffan,lilla Maya sover på golvet vid mina fötter. Vad dom ser ut att må gott. Här om kvällen konstaterade jag och Lars att vi ser väldigt lite på tv nuförtiden ,vi tittar på hundarna istället.
Ha en trevlig helg .

1 kommentar:

  1. Visst är det väl såå mycket trevligare att se (och umgås) med hundarna. Hos oss har TVn bivit mer barnens, ffa på mornarna (barn-TV). På kvällarna är vi ute och vill aldrig in... härligt med semester!
    Ha det gott!
    Maggan

    SvaraRadera