söndag 19 juli 2009

Drömmar



Jag brukar ganska ofta drömma om Baloo..fastän det är så många år sedan jag sålde honom.Det som är lite kusligt är att det är en återkommande dröm som handlar om samma sak. Inte direkt en mardröm ,men en lite ledsam dröm , sen när jag vaknar funderar jag alltid varför..Vad som gör/gjort att drömmen alltid är sån.?? Det som fick mig att tänka på det här är att inatt hade jag en dröm om Baloo, första gången sedan jag var och hälsade på honom, men den här gången var den helt annorlunda..lite knepig (som drömmar oftast är) men den kändes ändå så mycket bättre! Dessa drömmar....ibland är dom så tokiga så jag undrar bara hur det kan bli så! Tur man ändå glömmer dom fort(eller förtränger dom )*(ler)
Helgen har gått i lugnets tecken. Idag var jag och Liva ner till fjörn och hon fick simma en hel del. Det var två andra hundar där och dom lekte och badade tillsammans .Liva var så belåten när vi efter drygt en timme gick hemåt.
Imorgon väntar jobb,delad tur .Ska försöka hinna städa lite när jag har timmar och är det varmt kanske vi åker till Borgarudden och badar med Liva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar