tisdag 28 juli 2009

Nu är vi anmälda

Nu har jag anmält både Liva och Maya till en inofficiell utställning i Luleå 15 aug. Det är ett tag sen så det blir jättekul, jag längtar ...Och så kul att få ställa Maya, att få börja om i valpklass 1.
Tanken är att jag ska visa henne ,men det kan ju krocka med Liva, då hon ska in i ringen. I så fall får Lars ta över kopplet, vilket säkert bara skulle vara bättre. Dom två är så mycket för varandra och har sån kontakt, sen är hon så lydig med Lars. Förresten han kanske får visa henne...eller kanske inte ..jag vill det så gärna själv också..vi får se hur det blir.

Nu jobbar jag bara imorgon sedan är jag ledig fyra dagar.Det blir skönt. Jag har varit i en riktigt jobbperiod så jag känner mig ganska slut ...det är behövligt med lite extra ledighet.

1 kommentar:

  1. Så roligt :)
    Själv ska lilla Kastor ut den 5 september, ska bli väldans spännande.
    Hoppas det går bra!

    SvaraRadera