måndag 3 augusti 2009

Brons!

Igår kom vi hem vi hem efter några toppendagar i Umeå. Jennys lag har varit med i umeå fotbolls festival, en jättetrevlig cup både på och utanför planen. Våra tjejer gjorde en kanon turnering och spelade hem bronspengen!! Det var tredje gången vi var med och sen tidigare har vi ett silver, då på sjumanna.
Vi hade husvagnen vid skolan där laget bodde(det var fullt på Nydala campingen). Det funkade så bra med hundarna, lite trött var dom nog allt emellanåt för det var ganska full rulle. Mycket att gå för dom.
Idag har jag jobbat till halv ett...oj vad jag var trött ! Skäms nästan, här har man varit ledig fyra dagar och jag borde vara utvilad istället för less och utan tålamod ,men det är så otroligt varmt på jobbet, kladdig och olustig känner jag mig. Så just nu längtar jag till vintern, det sa jag idag på jobbet ..dom tyckte att jag inte var riktigt klok*ler*..
Nu ska jag fortsätta med middagen, dags att börja steka fisken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar