onsdag 26 augusti 2009

Klädrensning

I veckan har det mest varit jobb ,sen har jag inget annat fått gjort. Jo, jag har faktiskt lyckats tvätta undan all tvätt och det var inte lite...tvättmaskinen har fått jobba. Nu har jag "bara"strykhögen som väntar...Den är enorm kan jag lova ! Igår städade jag min garderob och passade på att även rensa bort gammla kläder som jag inte vill ha kvar. Före sommaren så gjorde jag en storrensning, (tyckte jag då) men igår så kastade jag mer kläder än vad jag gjorde då.Lite lustigt...beror kanske vad humör man är på?? Igår kände jag bara ,nä ,varför ska jag ha på mig så gamla,uttvättade kläder.Det finns att köpa nya tröjor/topppar till bra priser. Det blev att kasta en hel del och när jag går igenom strykhögen så åker alldeles säkert lite till....


Nu ska jag snart ta Liva med mig på elljuspåret. Vi ska gå en långpromend där så hon får springa lös, men före det så blir det apporterings träning. Vi har inte tränat nåt sen i torsdags när vi var med Gunilla. Men det är nog kanske bra med lite längre träningsvila ibland och som jag och Liva som inte tränar för något prov( i år ialla fall) behöver ju inte alls stressa på.

1 kommentar:

  1. heeij Veronika.. tack för din jättegooa kommentar..så gla jag blir att du tycker det..de är ju såå fina, enligt mej me såklart..:-)
    Joo, Bianca var nog något tunnhårig då du såg henne... nu har de börjat lägga på sig lite mer hull på kroppen både Lowiz å Bianca, har bytt foder, till mer protein å fett-rikt foder.. fast samma märke såklart.. de börjar märkas något.
    Lily är ju ganska stor som hon är, men hon får samma, fast inte hela den dosen hon ska ha.

    Så din arb.kompis har me en schäfer.. var de en kille? Vet du vad det är för schäfer, varifrån? Eller vem ägarna är, kanske.
    Man blir ju lite nyfiken då man har samma ras..hihihi.

    Guu,så duktig du varit me kläderna..
    tänk att man samlar på sig allt för mycket jämt. Man ska ju egentligen kasta 2 kläder då man köper in ett plagg.. men, gör man det? neee.. inte då jag iaf..hehe.

    Här skulle de me behövas rensas igen.. krille tog sin egen garderob nu då vi kom hem från Sundsvallsresan.. han hade ju köpt sig så mycket fina kläder på Birsta City, så han var bara tvungen å rensa ut..å de gjorde han helt själv, jag behövde ju inte ens be honom denna gången...:-?

    nepp.. bäst å ta fram gräsklipparn tror jag.. det är lie-varning här igen..hehe. kram på dej, å dina supergooa småtjejer. Helén.

    SvaraRadera