torsdag 6 augusti 2009

Bara en dag

Ledig idag. Skönt! Steg inte upp förrän halv elva ,och då för att min kära mor kom och hälsade på. Dom ska ut med husvagnen i helgen,om jag ändå hade varit ledig skulle vi ha hakat på. Det är så mysigt med campinglivet och vi trivs så bra i husvagnen..vi är verkligen nöjd med den.
Idag har jag inget inplanerat,men jag tror jag ska ta och städa huset. Känner faktiskt för det och då är det bara passa på! Ikväll har barnen fotbollsträning och jag ska iväg med Liva och träna tillsammans med Gunilla.Det blir kul.
Kul är också att Johan börjat om fotboll! Helt på eget initiativ...efter Umeåcuppen blev han sugen igen och sa att han ville börja om och träna och ingen gladare än jag. Jag tycker det är så viktigt med fysisk aktivitet och tyvärr blir det lite av det när han inte är med i någon sport. Hoppas att han fortsätter nu och tycker det är roligt.Han har då ialla fall helt fått bestämma själv den här gången.
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar