torsdag 20 augusti 2009

Liten blir stor

Oj vad det går fort, Maya håller på att vara stor !Nu har vi ingen liten valp längre,men hon kommer alltid vara lillan för mig .I alla fall tills det blir dags för nästa valp, men det lär nog dröja .Två hundar känns så perfekt (just nu ialla fall). I dag har husse köpt Maya en egen biabädd så nu har vi tagit bort buren där hon sovit och satt bädden där. Vid husses sida av sängen såklart.

Ikväll har Johan match, men efter mycket velande har jag valt att vara med på jaktträningen med Gunilla. Önskar man kunde dela sig,men samtidigt är det inte ofta jag väljer "mitt eget" ,det är oftast barnen som går först och så ska det naturligtvis också vara. Sen så följer ju Lars med Johan. Oftast är vi båda två med när dom har sina aktiviteter..det är ju kul att vi har möjlighet att vara det.

2 kommentarer:

  1. Ja de växer fort våra fyrfotade vänner, min Azakir fyller 11 år i september, tycker inte det var länge sedan han var en valp som skuttade runt och gjorde diverse bus :)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Veronika och tack för växthuset/ i och för sig har jag betalat för det, men ändå! Jag har grävt upp en del växter på stugan och i morgon blir et att fixa lite med plantering och växthus! Jag är såååå glad!
    kram från Karin i 16.

    SvaraRadera