måndag 31 augusti 2009

Bara passa på när man är alert

Vissa dagar är jag verkligen alert ,idag har det varit just en sådan dag .Efter jobbet så gjorde jag rent i Foxis bur, vilket jag tänkt göra i en veckas tid.Sen fick jag ett infall att skrivbordet från allrummet skulle ut.Sagt och gjort..Datorn fick flytta in i Johans rum(ingen gladare än han)men före det var jag tvungen att städa och röja så att den skulle få plats. Det blev ett par kassar skräp! Sen har jag rensat skrivbordslåderna...oj,oj vad man sparar en massa papper ,helt i onödan. Tid tar det bara att gå igenom allt skräp...är inte klar med det än men nu ligger det tillfälligt i en plastlåda. Jag och barnen har hunnit till stan uti några ärenden och det blev även middag där ,passade bra en sån här dag.

Det blev riktigt bra i allrummet,mycket luftigare och mer lättstädat. Jag är i en period nu då jag skulle vilja ha allt i vitt, möbler,väggar. Och så lite möbler som möjligt.Men det känns då bra att ha fått bort detta skrivbord..jag har velat spy åt det nog så länge.

Jobb i morgon så snart dags att komma sig i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar