söndag 23 augusti 2009

Brons igen!

Hemma igen efter en trevlig fotbollshelg. Tjejerna vann sin grupp efter två vinster,dom spelade mycket bra. Sen blev det förlust i semin. Inget att säga om,vi mötte ett mycket bra Saik och våra tjejer räckte inte riktigt till. Men sen spelade tjejerna hem bronset! Inte illa ...brons i lilla vm!
Det har varit mysigt att bo i husvagnen,det skulle bara vara några nätter till.Jag trivs så bra i detta husvagn.Det är inte alls stort,tvärtom ,men det är väldigt välplanerat och passar oss perfekt. Till helgen jobbar jag, tyvärr,annars hade vi följt med mina föräldrar ut .Jag är sugen att ta semester,men jag måste vara rädd om de få dagar jag har kvar. Få se hur jag gör...

2 kommentarer:

  1. Hejhej.. grattis till tjejernas brons.. så roligt. Man räcker inte alltid fram, men huvudsaken de har skoj så.
    Härligt me husvagn.. jag e fortfarande i tagen me å övertala Krille.. ibland vill han ha å ibland inte..så vi får väl se.

    Ha de så bra..kram på er.. Helén mfl.

    SvaraRadera
  2. Hei!
    Nå har vi oppdatert hjemmesiden med nye bilder.
    Grattis med brons, jentene er kjempe flink.

    SvaraRadera