onsdag 22 juli 2009

Höjdpunkt

Jobbade halv dag idag , härligt. Tänk om man hade möjlighet att jobba det må. till fre....
När jag kom hem blev det hundvård.Badning, kloklippning och tandborstnig.. Maya är helt otroligt lätt att handskas med....finner sig i allt utan att trilskas det minsta. Hon är så klok och lyhörd denna hund, valet av hundras har vi aldrig ångrat!
Kloklippning, vad jag tycker det är jobbigt. Jag är så rädd att jag ska klippa för mycket så det börjar blöda..jag vet ju att det inte är hela världen, men det är så onödigt . Funderar starkt på att köpa den där nya kloklipparen som "varnar"när man är till att klippa för mycket. (vet ej vad den heter).Någon som provat den?
Vi har varit till stan och känt på PDOL atmosfären....oj, vad jag tycker det är kul med den här helgen!! Något som händer och livar upp vår lilla stad. Skulle gärna bo mitt i stan den här helgen...tänk dom som bor så att dom bara går ut på sin egen balkong och har första parkett när det drar igång på stora scen ! Jag jobbar i helgen så jag får se om det blir att gå någon kväll ,men nån mer sväng på dan ska vi då gå ..det är ju så mysigt också finns det så mycket gott att äta ...*ler*.
Nu ska vi gå ut och grilla oss en korv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar