lördag 12 september 2009

Det var lördagen

Kom hem fyra från jobbet, släppte bara ut Liva sen blev det att få bort uteblommorna. Det är bara passa på när man känner sig alert. Nu är det gjort och fort gick det...fördelen med att inte ha krukor riktigt överallt. Sen har jag varit och tränat Liva. Tränade lite sidotecken,dubbelmarkeringar . La även ut ett fält(med dummys)Ett ganska djupt ett som hon gjorde perfekt! Hon är väldigt duktig på fält.

Det är bara jag och Liva hemma, övriga familjen är på läger i Älvsbyn. Känns konstigt att vara hemma en helg utan karl och barn.Tur att jag mesta tiden är på jobbet, fast dåligt samvete har jag för Liva....hon är inte van att vara ensammen så mycket, Maya är inte heller hemma,men det har gått riktigt bra. Jag är ju hem på rasterna.

Vad ska jag göra nu då??Nåt nyttigt här hemma eller blir det tv med snacks och ett till glas vin...? Det lutar nog åt det senare *ler*
Ha en fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar