onsdag 16 september 2009

Motiverad

Idag har vi haft info mötet på jobbet, jag tycker jag fick svar på sista frågorna jag hade inför valet av avdelning jag vill söka till. Så nu har jag lämnat in pappret...bara nu att vänta och se var man hamnar. Förhoppningsvis får jag mitt första val, om inte gäller det att ändå försöka vara positiv och göra det bästa. Som sagt, jag är ju ändå kvar på huset. Det är då mycket skönt att valet är gjort..

Ikväll blev det träning med Liva på ängen bakom oss. Hon är härlig att jobba med nu! så motiverad och alert! Ikväll tränade vi ut/sidtecken ,dubbelmarkeringar. Avslutade med att lägga ut tre dummys på ängen då hon inte såg, skickade henne sedan på sök. Första två hittade hon snabbt ,tredje tog en stund men hon gav sig inte utan sökte av ängen fint tills hon hittade den .Helt perfekta avlämningar hade hon också . Det var så kul att se henne ikväll, jag blev riktigt tårögd. (Ja, jag är väldigt lättrörd..sån är jag.....)

Nu är det snart godnatt.Jobb imorgon och det känns riktigt bra nu..det är inte bara Liva som är motiverad*ler*.

1 kommentar:

  1. Så underbart att kunna känna sån glädje i träningen så du får tårar i ögonen! Skäms inte över det, det är en gåva du fått som är få förunnat.

    SvaraRadera