söndag 13 september 2009

Vart tog det vägen?

Mitt tålamod är borta....väldigt lättstressad är jag också. Det är väldigt jobbigt att känna så ,för normalt så brukar jag ha arbetsglädje och trivas så bra med både arbetskamrater och dom gamla. Tror nog jag vet vad det beror på...
Det är på gång en stor omorganisation på jobbet. Efter årsskiftet ska bl.a en avdelning bort, sen ytterliggare två lägenheter och personaltätheten ska också minskas. Ingen blir uppsagd utan hamnar i en s.k pool. Jag har så mycket tid att jag blir kvar på huset(mest troligt på samma avdelning) och det är jag ju jätteglad för..Men jag känner mig ledsen för dom som blir drabbade och i vårt arbetslag är det fem stycken. 5 av 14!! Vi är ett bra gäng så det är så trist det här.
På onsdag är det info. möte kring detta där vi får chans att ställa frågor.Det blir bra ,för frågor har vi.

Men nu är jag ledig två dagar ,ska bara ta det lugnt och förhoppningsvis känns det bättre på onsdag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar