tisdag 1 september 2009

Guld värd

Efter jobbet så var bar det av till tippen med ett stort släpvagnslast med kvist. Ute på gården är det projekt på gång som vanligt. Svärfar är och hjälper oss med grävning. Bodan är flyttad där växthuset varit och där bodan stått ska husvagnet stå..bra bli det,men jobb är det, tur snälle svärfar hjälper oss...han är guld värd...
När vi var på tippen så blev jag så illamåeende och yr..när vi kom hem var det bara springa in på toa och spy, sedan blev det ryggläge med Liva på soffan en halv timme. Nu mår jag ganska bra,lite svagbent bara. Konstigt...men ibland kan det ju vara sådär..kan ju ha varit något jag ätit..

Nu ska jag ner på elljusspåret med Liva..Johan har match ikväll så då blir det inte att gå efter middagen , i mörkret går jag inte där!

1 kommentar:

  1. ... är du säker att du inte är gravid????
    (ursäkta rakt-på-sak-frågan, den bara poppade upp i mitt huvud... kanske för att jag idag pratat med två kvinnor i 40-45 års åldern, som upptäckt att dom är oplanerat gravida).

    SvaraRadera