torsdag 10 september 2009

Skolbesök

Idag har jag varit ledig, har jobbar helg framför mig. Förmiddagen var jag och hälsade på i Johans klass. Johan har både ny skola (I åk 5 får dom byta skola) och nya lärare .Det känns bra att ha varit dit och bekantat sig lite med fröknarna. Och sen så tror jag inte det är så dumt att man som förälder visar sig i skolan ibland..välkommen dit är man, det känner man verkligen.(av lärarna iaf.*ler*)
E.m blev det en visit till stan ,köpte mig en matta till allrummet. Hittade en billig en, med två hundar,ena 6 månader, så duger den alldeles bra. Det blev då finare..

Då det är torsdag så har jag och Liva varit och tränat med uppfödaren och som vanligt...mycket roligt. Gunilla har alltid fågel med sig och innan vi åkte väg hem så tog jag en kråka och la ut den i skogen. Efter gårdagen så ville jag prova. Bära eller brista.. Och det bar!! Hon hämtade in den åt mig, och snabbt gick det ....kan lova att Liva fick känna hur glad matte blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar