onsdag 2 september 2009

Packat och klart

Hon är en riktig pussgurka.
Maya tycker så mycket om barnen.Hon är så go med dom.Liva har aldrig varit på samma sätt
och är jag i närheten så har hon bara ögon för mig. Det är väl lätt det blir så...det är ju jag som ägnar henne mest tid och tillsammans gör vi bara sånt hon tycker är så roligt.
Nu ska jag ta och packa färdigt..I morgonbitti åker vi nio arbetskompisar till Björkliden.Det är nu fjärde hösten på raken som vi åker iväg tillsammans.Det är helt privat,har inget med jobbet att göra .Vi är några som varit med varje år och vi har alltid haft jättekul tillsammans.Kul att få åka bort privat och umgås.
Första året var vi till Tärnaby,andra till Ritas barndoms hem som ligger på en ö utanför Bodö i Norge.(långt ut till havs!) En helt otrolig resa..så vackert det var där. Ifjol var vi till kukkolaforsen.
Jag har sett fram mot denna resa så mycket, vara i fjällvärlden och gå är så härligt. Då kan man tala om att ladda batterierna.
Kram

4 kommentarer:

  1. Fjällvärlden... åh, så avundsjuk jag blir!
    Njut i fulla drag och kom hem "nyladdad"

    Kram/ Maggan

    SvaraRadera
  2. Heij.. såå härligt ni kommer få.. njut på bara, så härligt, nu får du passa på då du får ägna dej åt dej själv bara.

    Så fina bilder på barnen å Maya.. så goo hon är.. Lily är likadan.. hon pussas heeela tiden.. men hon fjäskar nog för husse tror jag.. underkastar sig honom jämt.. de märks, puss, puss å åter puss.

    Då får man önska dej en underbar resa, å som sagt.. NJUUUUUUUUT!!! kram på dej å dogzen. Helén & dogzen.

    SvaraRadera
  3. Hej Veronika! Hoppas dina bortadagar varit härliga...man behöver få koppla bort all vardag ibland! Nu är du välkommen på Växthusbesök när du vill!!! Allt är klart och en liten vinranka har flyttat in!
    Välkommen till 16 hälsar Karin S.

    SvaraRadera
  4. Hej, tänkte bara hälsa att Kastor blev BIR och fick en otroligt fin bedömning :)
    Vi har fina valpar vi!

    Ha det bra!
    Ronja

    SvaraRadera