tisdag 1 september 2009

Fruktsallad



Barnen är i en period nu när dom vill ha fruktsallad på kvällen,
jag är så glad att dom tycker om lite olika frukter. Men bäst äter dom när man gör en sallad. Jag förstår dom ,det är ju så jättegott!
Nu längtar jag bara till apelsinerna blir så där supergoda...då är det min absoluta favoritfrukt!

Det blev förlust ikväll 1-2. Grabbarna gjorde en bra match och hade många chanser men bollen ville inte in i mål plus att det andra lagets målvakt gjorde ett par otroliga räddningar. På torsdag har dom sista matchen sen är säsongen slut. För Jennys del fick säsongen ett hastigt slut..i helgen gjorde hon illa foten när hon trixade med cykeln. Så ont hon hade och så svullen foten var. Jag var hundra säker på att något hade gått sönder men röntgen visade att så inte var fallet,utan det var en kraftig stukning sa läkaren. Hon har mindre ont nu men så svullen hon är ännu. Det blir då inge mer fotboll i höst ,tre serie matcher missar hon.synd nog.....
Cykla kan hon och snart också åka rullskidor och det är då huvudsaken med tanke på skidsäsongen .Redan i november drar tävlingarna igång, vad kul det blir.
Kram och godnatt


1 kommentar:

  1. Hej!

    Är du hemma en liten stund idag?
    Isåfall så kommer jag förbi en sväng om du har tid...

    Kram / Helena

    SvaraRadera