tisdag 24 november 2009

Flatt möten

Det blev en kort promenad med Liva efter middagen, var tvungen vara hemma innan Jenny skulle på träning.För lilla Maya har hittat på nog mycket när vi lämnat henne och Liva ensammen.Och att lämna henne helt ensammen...det har vi inte gjort än! Mån tro vad hon skulle hitta på då!!?
Det blev då en trevlig liten promenad ialla fall. Först träffade vi min jobbarkompis och hennes goa flattik Snåttra. Oj , vad glad Liva blev när hon såg Snåttra ...Det är nåt extra speciellt ser man när hon får träffa hundar av sin egen ras. Sen träffade vi också Frasse , en åttamånaders flatkille.Och vad han har vuxit ,så nu är Liva liten även brevid honom...

Sitter och ser hockey, tyvärr har vi inte så jag kan se Skellefteå- Luleå Men just nu leder Skellefteå . Heja! Jag är inget Luleåfan , utan det är Skellefteå och Modo som gäller för mig.
Tisdagkväll, då är det House och B&S. Mina favorit serier.

1 kommentar:

  1. Härligt med prommisar , kul ni håller tassar för oss !!

    SvaraRadera