söndag 8 november 2009

Snön ligger kvar

Idag blev det en jobbig promenad,(för mig). Vi gick "långrundan"och det har faktiskt kommit mer snö än vad jag trodde så det blev lite att plumsa. Vi fick då ordentlig motion både jag och Liva, mycket behövligt...När det nu kommer mer snö så körs skoterlederna fort upp och då blir det lättare.

Annars i helgen så har jag stökat på här hemma ,börjat få fram lite andra ljuslyktor och vaser m.m. Jag längtar så otroligt till advent, länge sen jag kände så här inför julen. Så därför har jag börjat ta fram lite. Och när man jobbar så gäller det ju oxå att inte spara allt göra in i det sista. Vilket jag är expert på att göra, men i år ska det inte bli så!! Till veckan har jag planerat in en bakdag. Det blir kul , egentligen tycker jag hemskt mycket om att baka, tyvärr så finns inte alltid tiden för det, eller om jag säger så..Något måste prioriteras bort..

Och vet ni?!.. igår åkte kökssoffan ut...Så länge jag har velat bort med den och igår blev det av. Vi flyttade även om bordet och skåpet, det blev jättebra! Varför har vi inte gjor det tidigare...blev som ett nytt kök .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar