måndag 23 november 2009

Jobbar kväll igen.

Då var det måndag igen och jobb, börjar klockan tolv idag och jag måste säga att det känns inte kul. Jag skulle vilja vara LEDIG!!När jag känner så här försöker jag jag tänka på hur bra jag egentligen har det. Jag har ett jobb som jag trivs med och framförallt är jag frisk och stark så att jag orkar jobba. Men det är mänskligt och naturligt att känna så här och jag vet att när jag väl kommer på jobbet så känns det bara bra!

Gårdagen var en lång dag, vi hann göra så mycket ...när det kändes som om klockan var åtta på kvällen var den bara sex!! Promenader med hundarna, skidor på tv.. Vilka tjejer vi har!!Seger i stafetten.!! Herrstafetten fick vara för min del,jag och barnen åkte in till stan för att se handboll. Två matcher såg vi och hemma segrar blev det där oxå. Grattis Srömnäs och Öjebyn.

Idag är det mindre trevligt väder. Grått och blött! Så idag blir det ingen skogspromenad för Liva, men hon gör inga större anspråk på det heller, hon mår gott i soffan hon.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar