fredag 27 november 2009

Idoldags

Då har man satt sig framför tvn. Idol dags..Det blir verkligen intressant att se vem som får åka hem ikväll??!

Det hör ju till att äta gott , ni vet fredagsmys.. Och ikväll kör vi på den nyttigare varianten, grönsaker till dipp. Mycket gott.. Jenny har nämligen skidtävling imorgon, premiär, så då bär det av till Arvidsjaur och Gielaskampen. Så spännande att se hur det går för henne, p.g.a snöbristen så har hon inte kunna åka skidor , men dom har haft barmarksträningar och inne träningar , sedan har hon oxå kunnat vara med på lite fotbollsträningar.

Men det är lika för alla , kan väl vara nån som kunnat träna på skidor.

Fortsatt trevlig fredag kväll.

3 kommentarer:

  1. Gokväll,jaha idol dags!
    själv är jag jätte trött och vill helst bara hoppa isäng men måste vänta tills simon ska hem från stan."pust"
    Ha en skön kväll /Anna

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för uppmuntrande och rara ord :) Jag hade en dålig dag helt enkelt och kände mig trött och lite nedstämd, precis som alla kan göra ibland, men nu är humöret åter igen på topp :)

    Du har så otroligt fina hundar :) Hur är det med Maya och hennes ben? Haltar hon fortfarande?

    Önskar dig och de dina en riktigt mysig första advent :)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Heij Veronica.. jodå, här händer de lite grejor nu.. måla, lista, fejja å åter fejja.. Sen då julpyntning å sömnad av gardiner, nog räcker de till å blir över..hehehe..tur man tycker det är skoj iaf..inte alls stressigt för de.

    SÅ du är lite velig me julpyntningen..hehehe.. visst är det skoj å förnya sig, men man är väl så att det gamla vanliga är väl bäst.. de har man ju trivts med förut så. Jag har inte hunnit me några stjärnor än, bara gardinerna å en ljusstake.. så de får komma i veckan då jag jobbar natt, å får vara lite ensam på dagarna..de behöver jag.

    Så fina bilder du satt in.. å Liva, vilken fin päls hon hade där.. så blankt..hon e såå fin, men de är ju Maya me såklart.
    Jahapp, vad tyckte du då om Idol? Jag tyckte att rätt åkte ut, hade sett hon åka ut förut, men jag tror det blir Erik, Tove å sen Calle, 1-3.. Idol,det är också vårt "fredags-mys" åsså nåt gott därtill..=)

    Ha en fin veckan nu..kram på dej å familjen, dogzen å så. Helén mfl.

    SvaraRadera