torsdag 19 november 2009

Längtan till advent och snö!

Idag har jag varit hemma från jobbet, så även i morgon. Jag är inte sjuk, men om jag säger så, ibland behövs man bättre på annat håll. Och som är långt mycket viktigare än jobbet!!

Före middagen har jag bytt gardiner i köket och i allrummet, så nu är här rött! Mysigt blev det,nu vill jag bara sätta fram stjärnorna och ljusstakarna, men jag ska försöka vänta några dagar till. Sen hoppas jag att det hinner komma snö till advent. Det är så mörkt ute och vad hundarna drar in sand!! Det är inte klokt, men det är bara att ta dom i duschen efter promenaderna och spola av dom om benen och under magen.
Har varit ut en snabbis och tränat Liva. Linjetag, ett par dubbelmarkeringar och ett litet enkelt sök blev det.Jag ska säga jag hade en lycklig hund, tala om motiverad !Men det är långt mellan gångerna nu det blir apporteringsträning, så det är säkert därför hon tycker det är extra kul.. Och matte tycker det är så roligt och det känner Liva oxå av såklart.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Hallå!

    Här lyser redan dom röda ljuslyktorna så fint på köksbordet...jag ångrar dom inte för en sekund!
    Tack för en supertrevlig dag på stan!

    Önskar er en riktigt mysig fredagkväll!

    Vi hörs! Kram / Helena

    SvaraRadera