tisdag 17 november 2009

Maya 8 månader

Tänk, vårt lilla troll är nu åtta månader.



För någon dag sedan var det så här underbart fint . Nu är all snö borta, grått blött och trist är det ute . Men det ska visst till att komma snö snart igen, och riktigt ordentligt ska det komma !! Hoppas det stämmer.! Vi vill ha en vit advent.


Idag börjar jag jag jobba klockan tolv. Ska nu gå en liten promenad med hundarna. Jag har tagit det lugnt på morgonen , jag är i morgonrock än så det hinns inte med någon längre tur.
Igår kväll gick vi runt elljusspåret och där var det riktigt bra att gå. Den rundan blir det att gå imorgon , då har slutar jag halv ett.
Ha en bra tisdag


3 kommentarer:

  1. Hallå!

    Enligt "bladet" om vaccinationer så har vårat postnummer vaccination på måndag...skönt att ha bestämt sig eller hur!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har skrivit lite tips om att välja dragsele. Du hittar det som svar på din kommentar i min blogg. Hoppas att det tillför något för dig.
    Gjorde så om någon annan oxå ville ta del av svaret på din fråga.

    Håll i hatten, det kommer att gå undan!

    SvaraRadera
  3. Å vad less man blir på blogger ibland, nu hade jag skrivit ett redigt inlägg till dej, åsså försvinner de bara..hm.

    Visst är de trist me detta eländiga vädret, finns bara en fördel med det.. ingen direkt halka. men trist i mörkret.
    har precis kommit in efter en timmes powerwalk med Lily.. åsså lite stadsträning. Det är bra man har nära till sånt då man ska öva..kan vara bra å veta hur man ska vara i sån miljö. Men de går jättebra.

    Så fin hon är maya.. redan så gammal..huuga så fort de gått.
    Hoppas de gått bra å jobba för dej, å duu.. tusen tack för dina ord.. så snäll du e. Det är jättekul å ändra lite på bloggen, bakgrund åså.. jag vill inte ha kvar samma bakgrund hela tiden, de skulle vara trist..tycker jag.
    De finns ju så många fina julbakgrunder åså nu.

    Nepp, ha de så bra, kram på dej. Helén.

    SvaraRadera